fredag 7 augusti 2009

Detta verkar roligt, jag ska också vara med!

Jag väljer mitt gamla favoritband Bob Hund, som jag F. Ö ska se nästa vecka, det ska bli roligt.

Are you male or female: Reinkarnerad exakt som förut
Describe yourself: Mer än så kan ingen bli
How do you feel about yourself: En som stretar emot
Describe your current boy/girl situation: Upp, upp, upp, ner
Describe where you currently live: Nu är vi här! Nu är vi här! Nu är vi här! Var är vi?
If you could go anywhere you wanted to go: Düsseldorf
Your best friend(s) is (are): Du där! Kom hit!
Favorite time of day: Helgen v. 48
If your life were a TV show, what would it be called: Papperstrumpeten
What is life to you: Spelad glädje
What is the best advice you have to give: Det skulle vara lätt för mig att säga att jag inte hittar hem, men det gör jag; tror jag
If you could change your name, what would it be: Edvin Medvind
My soul’s present condition: Jag rear ut min själ

Tack och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar