söndag 28 februari 2010

Update från Gibraltar!

Hej allihop!

Sorry att jag inte skrivit nått på länge, men det har varit så mycket på sistone att jag knappt haft tid att andas.

Förresten, använder bara min jobbskype numera eftersom annars blir det för mycket: joakimps :) ni kan väl adda mig om ni vill! :)


När ska vi ses nästa gång?

Saknar er allihop, och tycker att det börjar bli dags att planera nästa återträff! När/Var/Hur spelar ingen roll, bara vi ses snart! :)


Box-filmen är på gång!

Kan säga att jag lokaliserat Tobbe/Linda/Ölf-träningsfilmen och ska börja arbeta på den under veckan. Håll ut, den är på G!


Vädret!

Vädret här börjar bli bättre, men det har regnat något sjukt mycket. De som bor här säger att det aldrig varit så här illa förut.


Badminton proffs!

Har börjat lira Badminton, börjar bli rätt duktig tycker jag (efter bara 5 gånger) och ska nog joina ligan :P


Dags för nytt blod i Tre Kronor?

Är oerhört besviken över att Sverige inte ens tog medalj i ishockey. Jag sörjer ännu när jag gluttade lite på finalen mellan USA och Kanada.


Några kända ansikten som nu också jobbar på PokerStrategy.com!

De som inte vet om det, så har Sara nu slutat jobba för mig och killarna på PokerStrategy.com eftersom hon fick det där andra jobbet ni vet ;). Men nu så har Camila, David och Ölf börjat med videodubbning för en fin penning! Skulle andra vara intresserade så får ni säga till.


Rollspelandets återkomst!

Har börjat lira Dungeons and Dragons med några nördar här (inklusive Fredrik). Är rätt kul, jag har en Tjuv på 2 meter som flörtar omkring med bondflickor och får stryk. En jättefesting har sugit blod från hans huvud så nu är han ärrad för livet. Sen har jag en munk som har styva bröstvårtor (tack vare fredrik som ritade så fint) och så var det med det! :P Ska börja spela Warhammer 40k: Dark Herasy-rollspelet lite senare också. Fredrik ska vara spelledare, verkar rätt fränt! Har hört många historier om Nässä som dödar spädbarn och deras mödrar.


Läs mer på min blogg!

Det var allt just nu, tror jag fick det mesta summerat, men för mer detaljer får ni allt surfa in på min blogg :P

Förresten, såg den här och tänkte på hur det skulle kunna se ut om Nicke hade sexdrömmar om Miguel :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar