lördag 12 april 2008

Efter fotboll kommer snö

Snö igen? Vad i?

Men har ni märkt sammanträffandet? Det snöar alltid efter några av er har spelat fotboll! :o Ni har retat vädergudarna!

Inget illa om fotboll. Det är bara tråkigt att det snöar. Och jag är väl bara bitter över att jag själv inte har tid att vara med och röra på mig (spela fotboll). Efter SPX (seriemässa) så har jag mer tid, då kan ni tvinga med mig på fotboll!

Har Kårkattserier som måste vara klara i dag (eller senast i morgon). Stress! Är två serier som inte var planerade från början, vilket gjorde att jag fick lov att skippa en serie jag hade om Sara och Claes (får bli till hösten!). MEN en av serierna handlar om korvar. Det är ju bra och passande nu när det närmar sig grilltider. Förresten, fyller inte Tobias år snart!?

2 kommentarer:

  1. Remeber the "Darara BOOM dei"-kid on Maxi Stormarknad. ;D

    SvaraRadera
  2. JOO DET GÖR HAN :D Han fyller om...6 dagar typ! WOO!

    Jaa, vilken skumm sammanträffande indeed.. D:

    SvaraRadera