söndag 14 september 2008

Introduktionsveckorna - Hösten 2008

Look, I'm your fadder!








hmm... Tobbe har inte du flickvän?


...aaa!



Olas lilla älskling...






Ordförande Nils Pettersson

...

*Clint Eastwood i vilda västern-musik*











Kårstyrelsen har möte


JÄVLA HÄSTJÄVEL!







Låt mig presentera... LINUS NORDGREN!



... och Conny







Hmm...


HMM?





Jag har några filmer också, men av jag vill ge folk chansen att säga till ifall de inte vill att filmer med dem på ska läggas ut på Youtube. De som vet eller tror att de blivit filmade och inte vill bli utlagda har till 1a oktober att säga till så lägger jag inte ut något, men efter det så blir det YouTube. Skulle någon säga till efteråt så tar jag naturligtvis ned filmerna. De är inte farliga, det är i princip det som är på bilden ovan, fast i filmformat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar