lördag 27 september 2008

Slutat på Gamingeye.com

Ja, nu är man inte anställd på Gamingeye.com längre. Det är både skönt och jobbigt. Efter att ja jobbat där i över fyra år så känns det lite weird. Dock är det jävligt skönt eftersom jag Gamigneye på senaste tiden bara gjort mig deprimerad. Nu slipper jag allt skit och kan fokusera på skolan lite mer. Dessutom får jag mer tid för lokaltidningen jag skriver för. Där får jag faktiskt betalt också, något jag aldrig fick på Gamingeye.

Hur som helst, NU ÄR JAG FRI SOM EN FÅGEL!

Läs min hejdå-blogg på www.gamingeye.com om ni vill, den finns under "redaktionsbloggar".

2 kommentarer:

  1. Tack för denna tid. Hej då och lycka till med bloggandet.

    Ha de gott // Spanarn

    SvaraRadera
  2. Jag är nyfiken på gammalt innehåll från Gamingeye... Jag satt där fastklistrad som tonåring, speciellt på StarCraft sektionen. Vet du om det finns tillgång till nåt där nu för tiden? Det var ju trots allt Sveriges första gaming community vad jag vet.

    Jag går att nås på Tashoku@gmail.com

    Mvh Sam Kerr

    SvaraRadera