lördag 18 juli 2009

Omg!

Hur många är det som kommer till gbg näst-nästa helg? :)
Ska bli riktigt kul att se de som kommer iaf. Jag hoppas på att hinna ta tåget på lördag morgon iaf - för fredag hinner jag nog inte med.

Jag har inte hunnit skriva något "omg, byes" inlägg än. Helt enkelt för att det känns så konstigt. Allt har gått så fort, och teoretiskt sett så började jag ju redan flytta och försvinna redan i januari. Så jag antar att min avslutning har gått väldigt successivt till.

Men jag saknar allihopa jättemycket. Tror dock jag saknade alla som mest när jag började pendla mellan malmö och skövde. Hade svårt att hinna med o träffa alla när jag väl var i Skövde - våren gick så himla fort. Som sagt, allt har skett stegvis för mig.

Det har varit fantastiskt i Skövde. Jag har verkligen gillat utbildningen (mycket mer seriös än min gymnasieutbildning som också var en praktisk utbildning) och ni alla underbara vänner som respekterar den man är och ens sysselsättningar. Jag hoppas vi kommer att kunna hålla kontakten och träffas med jämna mellanrum. :) Det skulle jag verkligen uppskatta. You all rock my socks, yeah!

Alla är så klart också välkomna att hälsa på oss i Skåne. Om ni har vägarna förbi så finns det alltid sovplats!

SMÖR! :D

4 kommentarer:

  1. Jag kommer att vara där! :) Jag har själv inte hunnit skriva någon hejdå-inlägg XD (mest nog för att jag var lat..och det känns lite försent för det :( )

    Ser fram emot det! ♥

    SvaraRadera
  2. Jag och Jocke kommer också dit. Hoppas det inte öser ner vatten från himlen då.

    Monika det är aldrig försent att skriva farvälinlägg. Du kan ju skriva hur mycket du saknar alla istället.(Ifall du nu gör det :P)

    SvaraRadera
  3. Monika har ju inte lämnat Skövde riktigt än så det är väl snarare för tidigt för farväl inlägg :) fast i för sig har ju jag skrivet ett...

    SvaraRadera
  4. Snart syns vi igen =) CANT WAIT!

    SvaraRadera