söndag 12 juli 2009

Tjockisar tillbaks från Ungern!

Första dagarna...

...HAGEL OCH KANNIBALER!

Så jäkla kyligt... väder. Nej, men det var MINST 30 grader varmt (ish) varje dag. Ibland upp mot 40 kändes det som. Tur att hotellrummet hade fett najs AC. Den första dagen så tokstormade det. Gatorna var översvämmade, blixten slog ner typ några hundra meter bort och så haglade det i monsunregnet.

 





 

Lite senare i resan!

Sothöneungar, vilket klantarsle han som ramlar ner. Detta är vid båthotellet där vi bodde hela veckan.

Hittade Burger King, så nu kan man säkert få med Nicke till Budapest också ;) De har SVINGOD mat och sånt, men värmen är helt sjuk. Tur att det finns utomhusbad. Min fot på bilden längre ner är höger-incidenten som jag vill kalla det. Min högra fot var helt söndersmulad, medan min vänsterfot var helt oskadd. HUR FAN GÅR DET TILL? Favoriserar skavsårsmonstret höger fot?





 

ÄNNU SENARE I RESAN...

Minkjävlar på en Zoo-butik som slåss som fan. Det ligger en jävel och sover som man knappt ser, men honom slet de ner senare när jag slutat filma, och började puckla på även honom. EDIT: Eller är det en iller? 

 

Den med frisyren är Nicke, gamen är Ölf, Laman är Linda och pingvinen Annika. Bilderna är från Budapest djurpark. Riktigt najs ställe =)





1 kommentar: