fredag 31 juli 2009

Skövdegänget rollspel!

Tja, tänkte göra ett litet roligt skövdegängrollspel här på bloggen. Har börjat greja lite med karaktärerna, om ni kikar under "redigera inlägg".

Gå gärna in och ändra, lägg till nytt och sånt så slipper jag göra allting själv :P Roligare om alla är med :P Sen är jag lite osäker på alla attributer och så jag satt på folk. Men ölf har MAX i allt, så det ska stämma iaf.

 

Btw, jag kanske kommer dra :(

För övrigt så är det ganska intressant nu vad jag kommer ta vägen. Antingen blir det att jag stannar i Skövde eller så blir det Gibraltar som nått Lead Community Manager. Får se hur det går på intervjun i slutet av Augusti. Kan hända att jag tar jobbet på rekryteringsföretaget och jobbar då hemifrån, men vi får se hur det blir. Beror mest på hur saker och ting sköts och hur seriöst saker är.

1 kommentar:

  1. Lycka till! Hoppas du får jobbet och om du får det kan du räkna med att jag och Claes kommer ner ett par veckor och våldgästar dig :D

    SvaraRadera