onsdag 1 juli 2009

Sommar Sommar Sommar!

Då var det sommar då med allt som hör till. Som vanligt är jag hemma i föräldrahemmet on the west coast och arbetar i fabriken. Egentligen har det väll hänt en del sen senast, så jag ska försöka sammanfatta det så bra jag kan.

Avslutningsfesten var roligt men sorglig. Kerstins sköldpadda Rolf borde pott tränas.

Fabriken går kasst så jag blev uppsagd. Nu fick jag dock reda på att arbetslivsresursen tänker ge mig 4000kr i bidrag till studiematerial, yay!

Jag går upp snuskigt tidigt (04:45) för att jobba, efter jobbet försöker jag träna, spela spel som ska recenseras, skriva recensioner, sola, äta, sova.

Jag har läst både Män som hatar kvinnor och Den hemliga kocken, både två var rekommendationer och de var bra.

Jag har sett Transformers 2, den var som ettan, fast de bra scenerna var bättre och de dåliga sämre.

I största allmänhet är allting trevligt, förutom det att jag arbetar hela dagarna istället för att vara på stranden, men men...

Snart är det dags för återträff på Liseberg. Hoppas så många som kan kommer.

Nu är det för varmt för att sitta inne. Bye Bye!

3 kommentarer:

  1. När var det egentligen som vi skulle träffas? Fick aldrig klarhet om det var första elelr andra helgen som nämndes?

    SvaraRadera
  2. Jag tror det var antingen mellan 24-26 juli eller 31 juli - 2 augusti. Vi hade inte riktigt bestämt oss ännu, men det var i slutet av juli vi skulle ses! :)

    SvaraRadera
  3. Yepp, någon av de helgerna blir det, Kerstin och Linda kan möjligtvis enbart 24-26 så jag väntar på svar från dem om de kommer kunna följa med. Så håll den helgen ledig så gott det går.

    SvaraRadera