måndag 29 juni 2009

Vad gör DU just nu!?

Då jag inte har tillgång till twitter, jag har inte tyckt att det har vart värt att skaffa än så länge, så tycker jag att DU kan skriva i den här bloggen vad DU gör just nu. Jag ser nio registrerade bloggare på den här sidan så jag förväntar mig åtminstone nio inlägg om vad DU håller på med. Jag måste ju hålla ordning på DIG.

Själv så sitter jag mycket med min hemsida och försöker pussla ihop alla av livets komplicerade bitar som för det mesta handlar om ekonomi, jobb och/eller flytten. Jag spelar också mycket Battleforge för det tycker jag är kul.

2 kommentarer:

  1. Jag sitter i mitt rum och dricker öl. jag borde planera mitt sommarprojekt, men det får vänta tills i morgon. Nu blir det Team Fortress 2.

    Woop woop.

    SvaraRadera
  2. Jag är hemma och tvättar massa :D Innandess var jag på jobbet! Jag tänkte också skriva ett inlägg här om mina 3 år också..men jag har blivit bara latare med tiden. >_>

    SvaraRadera