torsdag 4 juni 2009

ALLA BARA DRAR!!!!!! =(

Jag är mr. Sadface

Och nej, jag är inte släkt med Face Palm.

Det är lite jobbigt att alla flyttar och försvinner. Tre år har gått och det har varit FETT NAJS! Med betoning på fett.

Har haft grymt kul, men varför låta det sluta nu? Vi får hitta på grejer så ofta vi kan och verkligen prioritera att träffas. Känns dock som att många kommer säga att "visst ska vi ses ofta och blablabla" men sen blir det inget av. Jag hoppas verkligen att folk prioriterar att ses, VERKLIGEN! Vore trist ifall man typ aldrig träffade vissa.

 

Återträffar FTW

Vi får helt enkelt köra med att ha relativt bestämda återträffar då och då som vi alla kan planera för att kunna åka och träffas på. Givetvis kan man spontanträffas hur mycket som helst däremellan, men eftersom många kommer ha fett mycket jobb och sånt kan det vara bra att i förväg bestämma nått datum man kan försöka träffas på. Eller nu blir det här lite väl strukturerat.

Eller... skit i det så kör vi bara ;) Det funkar säkert bra!

 

Lycka till allihop, speciellt Ölf!

Ölf är gud.

 

Jag ska tröstäta mig FET...are!

För er skull så klart =)

 

PS, KOLLA MIN NYA SERIÖSA KAMELBLOGG OM SÄLAR UTAN TÅR!

blog.joakimbergman.com

4 kommentarer:

  1. WOOHOO! Första kommentaren!

    Har har skaffat twitter, heter Milliwayz där. Såg att ni kallar mig tjock där! GRRR :P

    SvaraRadera
  2. Va fan! jag ska ju inte ens flytta, ägna din lycka till dem som ska.

    SvaraRadera
  3. Du ska ha mest lycka, du är gud!

    SvaraRadera
  4. Men Jocke. Din blogg handlar ju inte alls om sälar utan tår. :(

    SvaraRadera