torsdag 10 september 2009

En litet inlägg om en liten tobbe med en ny bok

Jag gav Toby en drinkbok idag som jag snott från Clara och Sas som fick Toby att skina upp i ett alldeles speciellt leende. Han hittade direkt en spännande drink som hette Zombie. Den innehåll mer sprit än en normal person bör få i sig under en kväll. Undrar vad Toby gör ikväll och varför han är away från msn, hmm...

Ölf och jag pushade också för att Toby skulle göra hemsidan närmanblandarsomtobbeblandarnärmanblandar.com eller liknande som vi hört talas om. Toby förselog att han kunde ha två varianter på drinkar: För veklingar och för Toby. Så håll utkik och fortsätt tjata på Toby om hemsidan.

Klart slut från mig

3 kommentarer:

  1. TIHI =) Tobbe get going you lazy bum!

    SvaraRadera
  2. Jaaaaa, vi skulle ju köpa hurmanblanadarsomtobbeblandarnarmanblandar.com till honom. Det blev aldrig av, men nu när frågan kommer upp igen borde man ju ta tag i det. :D

    SvaraRadera
  3. JAAAAAAA!

    Han måste. DU MÅSTE TOBBE. Annars spionerar jag på dig i en SJ tåg igen. :D

    SvaraRadera