onsdag 25 november 2009

Ny bärplockare hos polackerna!

Dziendobry alla tjamörsk:are + andra folk som läser!



Säg hej till våran trefärgade Welsh Corgi Pembroke :D Hon bor hemma hos oss i Göteborg, gillar att vara busig och (dessvärre) kissa och bajsa i Aggis rum... Jag tror jag har smittat henne med min bajshumor (...). Dessutom har hon omedvetna ninja skills som hon använder bara vid oväntade tillfällen. Farligt farligt! Hon är bara tre månader och kom hem till oss precis nyligen..så vi alla är noobs men hittills har det gått bra~

Ursäkta den suddiga bilden, om jag tar en bättre bild visar jag upp det så klart :)

6 kommentarer:

  1. Ursh vilken ful hund...

    Nejdå :P JättesötVad heter hon? Niklas? :)

    SvaraRadera
  2. Jag vill också ha en corgi! Jag och Claes får komma förbi så får hon övertala honom om att corgis är de sötaste hundarna på jorden :P

    SvaraRadera
  3. Bajs!?

    Personligen är jag en kattmänniska men den ser inte helt fy skam ut i alla fall :). Hoppas att ni kommer ha glädje av varandra.

    SvaraRadera
  4. Vilken söt lite vove. Jag vill också ha en hund. Fast försej jag har ju jocke :P

    SvaraRadera
  5. Jocke>> Hon heter Corra! (eller min andra Päls för min första Päls bor i Linköping ;) )

    Tobbe>> OH NOES!! Ääsh jag överlever :D Så länge hon inte kissar här och där hemma..

    Sara>> Agreed! Jättesöta :D Jag får kanske spoila er med mer bilder på henne, eller kanske en video? Muhaha!

    Toad>> Hehe, från början var jag väl en kattmänniska men jag tycker om hundar lika mycket. Hon gör mig glad trots att hon får för sig saker ibland!

    Lilla bajs>> Då får du se till att rasta Jocke ofta! Nee skoja :D

    Tack för kommentarerna ♥♥

    SvaraRadera