onsdag 25 november 2009

Tobbes videoinlägg - Epsiod 1: Dremhack-fenomenet

6 kommentarer:

  1. Jag förstod inte riktigt filmens budskap. Först trodde jag att du skulle göra narr av msn-språkets fina kost och sen avslutade du med att hylla det.
    Blev helt förvirrad!

    Väldigt kul dock att se dig igen! Hoppas att det blir fler videos! Jag får väl passa på att sända live från dreamhack när jag är där.

    SvaraRadera
  2. MSN på DH var ju något som blev en protest emot att de förbjöd högtalare (såna man tar med själv) och helt enkelt låta bli och göra ett ljud och så skulle alla märka vad tråkigt och tyst det blev. Men det lyckades inte riktigt och istället så blev det den nya normen.

    Visste inte att du och Linus bodde ihop, vilket radarpar ni är :)

    SvaraRadera
  3. @Toad: Ja, jag hade ju inte direkt planerat något medvetet narrativ och genomtänkt resonemang, utan det mest blev som det blev :P Och jag skall se till att det blir fler videos :)

    @Ölf: Pratade folk verkligen med varandra när de dessutom hade eget ljud? Jag betvivlar resonemanget!

    SvaraRadera
  4. tja det kan ha varit att det bara hördes mer eftersom de flesta fick prata mycket högre för att överrösta musiken. Sen så var det många som kom och klagade på musiken vi spelade också:) Nu för tiden sitter alla bara och rage:ar över irc över vilken dålig musik som radio seven eller vilken radio det nu är som brukar ha hand om musiken brukar köra. Det blir mindre mouth-to-mouth actio så att säga eftersom det inte är så mycket man kan påverka längre. Sen så var hölls ju inte alkoholreglerna lika hårt förut heller :)

    SvaraRadera
  5. Yay goo tobbe!! Mer videobloggar.

    SvaraRadera
  6. Hahhahahahaha men gud, jag ska också börja göra videos! :P

    Fast du är alltid the champ!

    SvaraRadera