tisdag 11 mars 2008

Fritid!

Jag känner mig fri som en fågel! Jag har prövat mina vingar och jag kan flyga!

Min mamma sa alltid att jag var(lät) som en näktergal...som flugit in i ett fönster.

Spexet är slut! B-uppsatsen är klar! Jag kommer krossa alla på ventileringen! Beware... Jag vet att det inte är det som det går ut på men det låter mycket brutalare och manligare att säga att man skall krossa något. Jag måste ju kompensera...

There something about Mats...(Mats anser i denna mening inte Ölf som skulle vara det uppenbara)
Fick användning för Ödeen, Bjärtmannen, i min uppsats. Han fick säga sitt om karaktärsutveckling, den gamle stollen. Dock så känns det som han lika gärna kunde ha varit frånvarande, men hur klarar man av att säga nej till det ansiktet?

1 kommentar:

  1. Yay freedom! Jag har... snart freedom!

    Mats Ödeen hänger fortfarande kvar i min dörr. <3

    SvaraRadera