onsdag 19 mars 2008

När jag var ett vårtsvins barn...

Ni kanske tycker att jag är tjock, men då skulle ni sett mig för några år sedan. Jag var kortisonsvullen och rullade ner för nedförsbackarna. Jag var tjock helt enkelt. Det är inget fel med att vara lite tjock, man rullar snabbt och om man är tjej så är man söt. Kolla bara på min Annika, hon är tjock men hon är söt.

Jag hittade en bild när jag var jättetjock. Tänkte att jag skulle visa två!



Nä nu ska jag tjocka vidare här på min dator och spela lite Hitman: Contracts. Njut av bilderna men dräggla inte för mycket... såvida inte ert tangentbord är vattentätt. ;)

Knasus out...

2 kommentarer:

  1. Dina tröjor har blivit snyggare åtminstone.

    SvaraRadera
  2. Jag är inte tjock! Du får sova i källaren ett tag framöver Tjockis!

    SvaraRadera