onsdag 29 april 2009

Den grönes list of things about him and others

DU:

1. Hur lång är du? 182 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? Spelutvecklare, författare, fotbollsproffs, taidomästare, musiker och/eller skådespelare
3. Vad pluggar du? Dataspelsutveckling Design
4. Har du långt hår? Sommarfrisyr; väldigt kortklippt men inte snaggat
5. Vilken hårfärg har du? Ingen aning vad den heter, men typ gulbrunt; som Simba
6. Sminkar du dig? Nej, bara när jag skall stå på scen
7. Har du haft sex senaste månaden? None of your God damn business!
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Ett par gråblåa kalsonger med halvnakna tjejer på som jag fick av mamma i ett påskägg för 5 år sedan
9. Har du kysst någon idag? Yupp, en brölmaskin

FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop? Ja
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? De är bra båda två på olika sätt
3. Hur många syskon har du? En storebror
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? puss o kram/hälsa de andra
5. Hur många ställen har du bott på ? Ytterby, Skövde och typ Hjärup
6. Vem i din familj stör du dig mest på? Pappa
7. Vilken familjemedlem är snällast? Alla är väldigt snälla, jag är nog ondast.
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? När vi firade pappas födelsedag spelade vi spel hos Shelt

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis?
Spela fotboll igår med ett gäng
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Sov över hos Wendy tillsammans med Karin nere i Malmö
3. Har du kysst nån kompis? Nej
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Nej
5. Vem har du varit kompis med längst? det är svårt att säga, Robert eller Anders och Martin
6. Vem känner dig bäst? Karin och mamma
7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Jag skulle inte använda ordet "hatade", men jag skulle nog säga någonting för jag kan inte hålla käft ibland
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Ibland, men det gäller ju att ge och ta hela tiden så man får se till att ställa upp ibland.

VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar? Nja, inte längre tror jag
2. Klä dig annorlunda? Ja
3. Vara dig själv? Ja, mer eller mindre. Jag har lätt för att anpassa mig efter sällskapet
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Ja, fast simmar hellre i baddräkt
5. Fisa inför din pojk/flickvän? Nej. Jag fiser helst inte överhuvudtaget om jag kan undvika det. Luktar så illa.
6. Pierca dig? Aldrig i livet, skulle inte känna mig bekväm med det.
7. Ha sex på offentlig plats? Hmm...
8. Vara omogen? Japp
9. Äta småkryp? "-Äta myror? Yupp, smakar dödsskönt i kistan!"

DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast? Igår
2. När var du på semester senast? Det var nog Ålandsfärjan i somras, är så dålig på att komma ihåg datum osv.
3. Vilken färg är det på din tandborste? Vit och blå
4. Är ditt hår tråkigt? Nej, mitt hår har eget liv vilket gör att jag inte behöver styla det.
5. Vem såg dig naken senast? en brölmaskin
6. Hur ofta duschar du? Varannan dag eller efter varje gång jag tränat
7. När ska du gå och lägga dig ikväll? Skall satsa på att lägga mig 22:30, men antagligen blir det 00:00 typ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar