onsdag 29 april 2009

Dete e en liden liste

1. Hur lång är du? 185-190 någonstans, antagligen närmare 185
2.Vad vill du bli när du bli stor? Rik, berömd och lycklig
3.Vad pluggar du? Dataspelsutveckling Design med inriktning slacker
4.Har du långt hår? Nä, och snart har jag inte något kvar heller!
5. Vilken hårfärg har du? Brunt eller svart beroende på ljus och om jag duschat nyligen
6. Sminkar du dig? Räknas kräm mot torr hud?
7. Har du haft sex senaste månaden? Jodå, blev ni lyckliga av att veta det era snuskpellar?
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Svarta av samma model som pälsen brukar använda.
9. Har du kysst någon idag? Nope, men jag var nära att pussa tjockisen när Sverige vann mot USA.

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop? Yes
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Vår katt Missan
3. Hur många syskon har du? En äldre bror
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? Hejdå
5. Hur många ställen har du bott på? Onsala och Skövde
6. Vem i din familj stör du dig mest på? Vår katt Missan, hon är kinkig med maten, river på tapeter och väcker en om natten.
7. Vilken familjemedlem är snällast? Vår katt Missan, hon rätt snäll när hon sover
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? I julas

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? För ett tag sen satt vi och såg på hocky.
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Ingen aning, för ett par år sen sov jag över hemma hos Herr Zwedberg i Stockholm.
3. Har du kysst nån kompis? Nope, jag kan ha blivit kysst dock, men det är inget jag minns.
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Svår fråga
5. Vem har du varit kompis med längst? Gamle Avlant, fast han har blivit en sån dålig människa att jag inte vet om han räknas längre.
6. Vem känner dig bäst? Jag själv
7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Om jag verkligen skulle hata en tröja vill jag inte ens tänka mig hur den skulle se ut, antagligen skulle den vara olaglig, så ja, för personens eget bästa skulle jag säga till.
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Ibland tvingar jag mig själv, oftast till det bättre.

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? Aldrig behövt
2. Klä dig annorlunda? Japp, fast med dagens mode vet jag knappt vad som är annorlunda och normalt längre.
3. Vara dig själv? Svår fråga, men ja.
4. Visa dig i bikini/badbyxor? bikini vet jag inte, men badbyxor är ett säkert kort
5. Fisa inför din pojk/flickvän? Försöker låta bli... men det händer
6. Pierca dig? "Jag lyssnar på metal, men jag vill inte ha det i mig" Ölf (200X)
7. Ha sex på offentlig plats? Been there...
8. Vara omogen? ...done that.
9. Äta småkryp? Det röda färgämnet i godis är från en lus har jag hört.

DIVERSE:
1. När tuggade du tuggummi senast? För ett år sen?
2. När var du på semester senast? Finlandskryssning förra året, får se om det blir repris även denna sommar.
3. Vilken färg är det på din tandborste? Vit och silver eltandborste för 1000kr, jävligt bra.
4. Är ditt hår tråkigt? Nä, men det dissar mig så jag antar att jag är för tråkig för att ha så coolt hår.
5. Vem såg dig naken senast? Lilla Kerstin
6. Hur ofta duschar du? Varje dag i stort sätt.
7. När ska du gå och lägga dig ikväll? Framåt 03:00

1 kommentar: