onsdag 29 april 2009

List of truth

ja här kommer min lilla lista.

1. Hur lång är du? 158-160 någonting
2.Vad vill du bli när du bli stor? Spelutvecklare
3.Vad pluggar du? Dataspelsutveckling Design
4.Har du långt hår? Ja, borde klippa mig snart
5. Vilken hårfärg har du? Mörkblond
6. Sminkar du dig? Nej
7. Har du haft sex senaste månaden? Ja :D
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Ljusgröna och vita
9. Har du kysst någon idag? Jupp flera gånger

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop? Nej
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? De är bäst i olika perioder
3. Hur många syskon har du? Två äldre bröder
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? Kram
5. Hur många ställen har du bott på? Stockholm och Skövde
6. Vem i din familj stör du dig mest på? Min ena bror
7. Vilken familjemedlem är snällast? Pappa
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Det var någon gång i Januari när min bror var här från USA

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? Igår på boxen
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Sarah i Jönköping
3. Har du kysst nån kompis? Ja, men det var länge sen
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Nej
5. Vem har du varit kompis med längst? Emma min kusin, räknas det?
6. Vem känner dig bäst? Jocke och mamma
7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Om jag någon gång skulle vara så engagerad i någon annans tröja så jag kände att jag hatade den skulle jag ju bara vara tvungen att säga det :P
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Ibland när jag är trött men det blir nästan alltid trevligt.

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? Ja
2. Klä dig annorlunda? Ibland
3. Vara dig själv? Ja oftast. Ibland blir jag lite blyg
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Ja,
5. Fisa inför din pojk/flickvän? ja
6. Pierca dig? Om jag skulle vilja det skulle jag nog våga
7. Ha sex på offentlig plats? Vet inte, får se nästa gång ett tillfälle kommer upp
8. Vara omogen? Jupp det är jag ganska ofta
9. Äta småkryp? Nej usch!

DIVERSE:
1. När tuggade du tuggummi senast? För en timme sen
2. När var du på semester senast? Det var nog i sommras när jag var på Gotland med min kusin
3. Vilken färg är det på din tandborste? Vit och blå
4. Är ditt hår tråkigt? Ja verkligen
5. Vem såg dig naken senast? Jocke
6. Hur ofta duschar du? varje eller varannan dag
7. När ska du gå och lägga dig ikväll? Blir nog runt 23:30 skulle jag tro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar