tisdag 28 april 2009

LIST OF DOOM?

Höhööhöh, här kommer min del då^^

1. Hur lång är du? 166 cm, tror jag..
2. Vad vill du bli när du bli stor? Något med konst att göra, koncept artist eller illustratör.
3. Vad pluggar du? DSU - grafik
4. Har du långt hår? Längre än axlarna typ
5. Vilken hårfärg har du? Bajsbrunt!
6. Sminkar du dig? Sällan, bara vid vissa tillfällen
7. Har du haft sex senaste månaden? :O
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Svarta!
9. Har du kysst någon idag? Aaa, min Päls :3

FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop? Yupp!
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Båda^^
3. Hur många syskon har du? Två äldre syskon, storebror och storasyster
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? Buziaki!
5. Hur många ställen har du bott på ? 3 - Ystad, Göteborg, Skövde
6. Vem i din familj stör du dig mest på? Ingen.
7. Vilken familjemedlem är snällast? Mamma och sis
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? För några dagar sedan! Var i Stockholm och deltog i SPX tillsammans med syrran + Squanti^^

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis? Några dagar sen, med tecknarkompisar.
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Ojoj...det var nog Kaiin isåfall.
3. Har du kysst nån kompis? Nope.
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Yeah, men det var 100 år sen det.
5. Vem har du varit kompis med längst? Malle, LG och Kalle.
6. Vem känner dig bäst? Malle, Päls och familjen
7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Jag har svårt att vara ärlig så..mjaaa.
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Det har hänt, men inte för att det var hemskt, det blir oftast bra sen. :D

VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar? Nej.
2. Klä dig annorlunda? Ibland
3. Vara dig själv? Ja, oftast
4. Visa dig i bikini/badbyxor? är lite kluven där..föredrar baddräkt!
5. Fisa inför din pojk/flickvän? Pfft, du skulle bara höra!
6. Pierca dig? Folk har tjatat på mig att pierca öronen, men neee...läskigt.
7. Ha sex på offentlig plats? Njaaa
8. Vara omogen? Det är jag hela tiden^^
9. Äta småkryp? Naah, tveksamt.

DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast?
En vecka sen tror jag.
2. När var du på semester senast? Förra sommaren.
3. Vilken färg är det på din tandborste? Gul!
4. Är ditt hår tråkigt? Kanske, funderar på att tona det någon gång.
5. Vem såg dig naken senast? ^^
6. Hur ofta duschar du? Varannan dag~
7. När ska du gå och lägga dig ikväll? Blir nog sent pga nervositet och sånt...D:

Och där tog listan slut! <3
- Monni the Bjärtika

4 kommentarer:

  1. Monni, är inte du kortare än mig? Om du är 166 måste jag vara minst 169! :D

    SvaraRadera
  2. OJ..var du? XD jag hade för mig jag var alltid mellan 166-167 cm...jag kanske har KRYMPT! D:

    SvaraRadera
  3. Jag tror Monni är längre - men det kanske är för att hon har boots på sig så ofta... xD ((vision av längre?))

    Jag är kortare än Annika... :(

    SvaraRadera
  4. Hihi ja men någon måste ju vara det också Karin :P

    SvaraRadera