måndag 11 maj 2009

A new power is rising...


Var det Cristopher Lee som sa så? Det vill jag nog minnas att det var. För att göra en lång historia kort bör man gå till kärnan av intrigen, och vad menar jag med det? Jo, jag kommer antagligen att avsluta min blogg på metrobloggen.se som heter Livet i Skövde och istället försöka göra en hemsida med en ny blogg där jag skriver om saker som är viktiga i livet; med andra ord en blogg om spel.

Den här bloggen kan jag o andra sidan använda för att skriva ner mina tankar om livet och dess övriga nöjen och upplevelser. Till exempel så är det bara fem dagar kvar tills examensarbetet skall vara inlämnat, det är väl skönt? Det tycker i alla fall jag skall bli en nöjsam upplevelse då jag slipper att jobba med den skiten åtta timmar om dagen fem dagar i veckan i tjuga veckor. Även om det har varit ganska trevligt från och till.

1 kommentar: