söndag 3 maj 2009

Veckans bild på Tobbe: Ny stil


Mitt återkommande inlägg på denna av ödet sammanställda blogg skola vara en visuell representation av ett nuvarande tillstånd. Om jag bara får fason på min webbkamera så kommer veckans bild snart förvandlas till veckans video.

Hur som helst - ny stil heter inlägget och ny stil är vad jag verkar ha. Vi börjar uppifrån:

Håret är borta. Detta vet de flesta redan, men nu är det offentligt. Något trevligare än att känna en ljus sommarvind blåsa över ens nyrakade huvud är svårt att finna.

Glasögonen ät plastiga och tjocka. Med en sån här look kommer jag lätt kunna landa ett jobb som advanced senior lead artist på något respektabelt företag. Eller åtminstone art-grunt, vilket vore väldas trevligt.

Borta är kostymen. Men det är bara tillfälligt, jag lovar :)

3 kommentarer:

  1. En blandning utav Frej Larsson och Jocke Bennet! Nice!

    SvaraRadera
  2. Tobbe i kort hår är najs. Du lär garanterat få jobb!!

    Yay för tobbebilder och videos!

    SvaraRadera
  3. Jag skall bli som Tobbe när jag blir stor...

    SvaraRadera