fredag 25 december 2009

Julhälsning från Gibraltar!

En video säger mer än tusen ord!


4 kommentarer:

  1. Gu Djul på er oxå!! Jag tycker Ölf var fin... så lite bögig e jag väl :P. Apropå utmaningen Jocke, det e lite svårt att ge sig in i en "sword fight" när bara en av utmanarna har något att fäktas med ;).

    Haha trodde aldrig jag skulle säga det här, men jag saknar dig o dina valkar, hoppas ni hare fint i Gibraltar o att vi ses snart igen.

    //Nicke

    SvaraRadera
  2. Shysst diskussion där på slutet. Varför inte bara låta julen handla om en tid i vintermörkret då man bryter vardagstr(ist)essen, går ner i varv och bara bryr sig om varandra? Hör av dig till alla som du inte träffar så ofta, krama om alla som du träffar lite extra, låt vintermörkret sluka alla dammråttor och skapa ljuspunkter att glädjas åt. God jul på er också från Maj

    SvaraRadera
  3. @Nicke: Sant, du får anta utmaningen när du fått lite mer "stake" ;)

    Haha nä men jag kan faktiskt säga att jag saknar dig med, och de andra små skitarna från gamla Skövde-gänget! :) Vi får ha en re-union i sommar i Gibraltar eller nått så kan jag ta nån vecka semester när alla är här, så har vi bara en massa kul! :)

    @Maj: Haha jepp, var Ölf's idé att "skoja till det" lite ;). All ära åt honom! Nä men jag gillar jul väldigt mycket, bara den där jäkla julklappsstressen och ångesten man kunnat vara utan. Har bara köpt till de allra närmaste, för om man ska börja inkludera vänner så blir det så mycket (finns så många jag tycker förtjänar en julklapp).

    God jul och gott nytt år Maj! :)

    SvaraRadera
  4. Fint att du inte tog illa upp Nicke :)

    Hoppas på fler resor till Gibraltar, men under bättre årstid.

    SvaraRadera