onsdag 2 december 2009

Tjamörsks första bildtävling!

Först och främst: lagerblad i köttfärssås is the shit! Mangoraja, jag bugar och bockar inför din köttfärssås men kommer bara att behålla lagerbladen :P

Det andra jag tänkte på när jag började skriva var att det är dags för mig att bli lite mer aktiv med bilder, både på denna blogg och på min egen.

för att göra det lite roligare och utmanande tänkte jag köra på med Tjamörsks första bildtävling! (trumvirvel, tack Tobbe!)

Tjamörsks första bildtävling går i julens anda. Vad är jul för dig? Är det en adventsstjärna i fönstret, en klädd gran, ett fullstoppat julbord med allt från julskinka till lutfisk eller en bild från den första julen du minns? Fram med kameror, pennor och penslar! Helst skulle jag vilja se minst ett bidrag från varje Tjamörskmedlem, så vad säger ni?

1 kommentar: