torsdag 3 december 2009

WTF...no, youre fat!!

Jag har varit med om någonting i dag som gjorde mig asförbannad och sårad som jag måste bara få dela med mig! Först och främst vill jag bara påpeka att jag inte är någon ytlig person men ja, jag bryr mig om mitt utseende och drömmer om en kropp som modellerna i Victoria Secret har, vilket jag antar att de flesta gör, inkl. Jocke. :)
Med det sagt...jag satt och chattade med en gammal killkompis från Vietnam i dag och från ingenstans frågade han vem som var i avataren (bildrutan vid chatten)...jag utan att ana någonting skrev att det var jag. Gissa vad han skrev tillbaks? "oj...jag kände inte igen dig" "ser ut som att du har lagt på dig några kilon sen vi sågs senast" och avslutade med en smilies. Vad skrev jag tillbaks? Ja vad skriver man när någon säger till en att man är fet?? Man skulle kunna tro att jag missupfattade allt, kanske var det så att killen skrev någonting på Vietnamesiska som lilla jag förstog fel...så, jag frågade honom på engelska...did you just call me fat..och han svarade med en smilies! Hur kan man vara så dum i huvet? Hur skulle ni andra reagera? Jag svarade...nice, a real gentlement...och asröven hade magen nog att svara..youre welcome.
Jag blev så jävla arg...vad han tycker om mig och min vikt ska han hålla för sig själv! Man skriver inte till någon som man knapp känner att de har gått och lagt på sig några kilon. Vilken skitstövel! Det värsta är att jag tar åt mig...allt jag vill göra nu är att äta en f**king jävla stor chokladboll och sen går till gymet! Men vet ni, istället ska jag sippra på mitt te och testa mina nya skor som jag köpte igår med mina kläder, f***k vikten och utseendet...jag är lycklig

6 kommentarer:

  1. Du kan va lugn Ölf. Du e inte tjock. Du e alla Victorias secrets modellernas dröm.

    SvaraRadera
  2. Haha tror Annika är full. Tror hon fick för sig att det var Ölf som postade inlägget :P

    Kim-Kim: Du är absolut inte tjock. Långt ifrån!

    Jag tycker sånna där victorias secret tjejer är rätt äckliga om jag ska vara ärlig. Så plastigt och äckligt. Så onaturligt. Jag bryr mig inte om hur tjejer ser ut, bara det är naturligt. Inget plast, bara lite äkta biologisk anatomi så är jag nöjd!

    Ursh, du borde fista den där jäveln som var dum! Phoooh!

    SvaraRadera
  3. Lol det gjorde jag. Trodde det var ölf :P Det är bara för hans huvud är så stort på framsidan och jag var trött. Du är absolut inte tjock Kim. Håller med Jocke att du borde ge honom en snyting om du stöter på honom.

    SvaraRadera
  4. Haha! hur kunde du tro att jag skulle kunna skriva något sånt annika? Jag som är så undernärd skulle bara bli glad om någon tyckte att jag lagt på mig mer vikt (muskler då alltså)

    Sen tycker jag killen verkar vara en riktig ass-hat, du skulle dissat honom tillbaka med att han verkar gått ner i vikt, och när han tackar ska du säga att du är glad över det eftersom det innebär att det finns mindre av honom i världen. Boom baby!

    SvaraRadera
  5. ååh va ni är underbara..haha, kan inte sluta och skratta!! Jag förstår inte heller hur Annika lyckades att missförstå men jag älskar era kommentarer. Jag skrev till honom att han var en asshole! Om jag någonsin pratar med honom eller möter honom igen ska jag göra exakt som ni säger! Lol..."Boom baby!" så jävla bra avslutning!

    /phoooh

    SvaraRadera