söndag 3 januari 2010

Faller in i sången.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Inte direkt.

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Dunno. Minns inte om jag hade något.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nope. Är mycket besviken på mina vänner och hoppas de skärper sig!

4. Vilka länder besökte du?
Sverige - England -Spanien -Gibraltar (Är det ett land?) och så hem igen.

5. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Ett jobb kanske?

6. Vilket/vilka datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Maj markerade the end of an era då examen gavs ut och Skövde blev tomt.

7. Vad var din största framgång 2009?
VG på examensarbetet. Giggidigo!

8. Största misstaget?

Drygt halva min vakna tid ägnar jag till att slö surfa, det kanske inte är så jätte bra.

9. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inte mycket förutom en jäkla förkylning nu på slutet som pajade ett annars bra hälsosamt år.

10. Bästa köpet?
Dödssås och en go' stekpanna.

11. Vad spenderade du mest pengar på?
Hyran till min härliga lägenhet.

12. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Inte mycket, men när jag känner mig nere så kommer Kerstin som en liten sol och skiner upp. Alla reunions som vi haft har varit kanon också.

13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?

Star Craft OST

14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Min humör-mätare för detta året liknar nog börsen. Men det har gått upp mycket nu på slutet!

15. Vad önskar du att du gjort mer?
Vettigt arbete.

16. Vad önskar du att du gjort mindre?
Mindre vettiga saker.

17. Hur tillbringade du julen?
I ett regnigt Gibraltar med en Jocke, en Annika och en Kerstin.

18. Blev du kär i år?

I en dröm. En dröm som kanske snart kan uppfyllas...

19. Favoritprogram?

It's always sunny in philadelphia!

20. Bästa boken du läste i år?
The Dirt

21. Största musikaliska upptäckten?
Volbeat! Har lyssnat på dem non-stop sen i sommars och fortfarande inte tröttnat. Det är ett bra tecken.

22. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

Kommer inte ihåg vad jag fick, men det var nog något fint.

23. Något du önskade dig men inte fick?
Ett jobb. Men jag önskade mig nog det inte av rätt personer.

24. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Gick till skolan som vanligt, åt pizza på kvällen.

25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år?
Min dröm går i uppfyllelse.

26. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Min mer alternativa-elegans har fått sen släng urban-wildness. Jag vet inte om det går hem hos damerna men jag känner mig bekväm :)

27. Vad fick dig att må bra?
Kerstin hälsade på varje helg. Upptäckte att ett liv i Skövde utan alla vänner är fullt levbart.

28. Vilken kändis var du mest sugen på?
Robert Pettson eller vad han heter har jag varit sugen på att ge en fläskläpp, mest för att han skulle se väldigt kul ut med en.

29. Vem saknade du?
Alla vänner som flyttat. Bröl!

30. De bästa nya människorna du träffade?
Andra gammal klasskamrater som får en chans att skina :)

31. Vad fick dig att må dåligt?
Att min dröm varit väldigt långt borta vissa gånger.

32. Årets bedrift:
Xjobbet och att jag lyckats hålla mig väldigt aktiv under hösten.

33. Årets bittra:
Alla får jobb utom jag känns det ibland som. Aja det är den Svenska avundsjukan som kommer som en bitter... frukt av något slag ibland. Men jag är oftast glad.

34. Årets bästa semester:

Gibraltar, årets enda semester så den har inte mycket konkurrens.

35. Årets nytillskott:

Star Craft har gett mig en ny anledning att titta på esport.

36. Årets förlust:

Ett år i tid som jag hade kunnat förvalta bättre! Kom tillbaka!

37. Årets vuxenpoäng:
Minuspoäng till mig som bara blir barnsligare för varje år. Bajs Bajs!

38. Årets fysiska förändring:
Har lagt av med hårmedel (den typen som ska få håret att stanna kvar). Kör med hatt istället

39. Årets insikt:
Det kanske kan lösa sig i slutänden.

40. Årets fest:
Födelsedags/Farväl festen för mig, Jocke och Annika var rätt episk :)


Ni som undrar vad det är för dröm jag gaggar om hela tiden får kolla in min blogg när jag orkar skriva mer om den där.

1 kommentar:

  1. Haha du är för fin du Ölf! och Ölf-wilderness heter det!

    Bajs bajs på dig själv du ;) :P hahah

    SvaraRadera