lördag 2 januari 2010

Mina 40 frågor, tjockt!

Jag gjorde som Robert, en COPPPY PÄJST!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Flyttat utomlands!

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Att börja bli nyttig och träna lite!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Claes blir ju pappa varje dag!

4. Vilka länder besökte du?
Sverige, Spanien, England, Ungern och Gibraltar!

5. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Jag vet faktiskt inte. Lite blandat. På senaste tiden har jag saknat vännerna nått sjukt. Så lite mer av dem hade inte skadat! Fick lite Ölf iaf innan nyår så lite av min hunger stillades iaf :)

6. Vilket/vilka datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
1:a Oktober - Första arbetsdagen på PokerStrategy.com.

7. Vad var din största framgång 2009?
Samma som Robert, att jag fick jobb utan att behöva söka. Känns lite orättvist nästan :/

8. Största misstaget?

Att inte ta itu med några av mina personliga problem i tid utan för sent, som ledde till onödigt mycket krångel för någon jag tycker om.

9. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Som Robban, småförkylningar, sen har jag väl blivit lite fetsjuk av allt jäkla onyttigt här nere :D

10. Bästa köpet?
PS3:an som jag sålde innan jag flyttade hehe ;) Men ska köpa ny snart!

11. Vad spenderade du mest pengar på?
Deposits och hyror.

12. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jobbet, vännerna (speciellt när Ölf hälsade på).

13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?

Alla de sånger jag och Robert kommit på under året :)

14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare... alla kompisar och den här grejen med Annika gjorde mig riktigt deprimerad.

15. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat, ätit mer hälsosam mat och försökt fått lite mer tid över till vännerna i Sverige.

16. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit skitmat.

17. Hur tillbringade du julen?
Med Ölf och Kerstin! Helt magiskt!

18. Blev du kär i år?

Svår fråga i min situation...

19. Favoritprogram?

Family Guy ALLTID!

20. Bästa boken du läste i år?
Bo-Ken, låter som en docka med lite mer... kvinnliga drag?

21. Största musikaliska upptäckten?
Det här bandet var det nu hette, fick deras skiva i julklapp av Ölf men nu står det still i skallen. Men de hette Volbeat eller nått och de är skitbra!

22. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

Önskade mig inget, men fick Whiskey som jag blev väldigt glad över!

23. Något du önskade dig men inte fick?
Se ovan.

24. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Bowlade med vännerna och Annika nere här i Gib. :)

25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år?
Att alla mina kompisar i Sverige flyttade ner sina företag hit till Gibraltar!!!! :)

26. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Rätt stilig faktiskt! Eller man försöker väl iaf!

27. Vad fick dig att må bra?
Att jag upptäckte hur bra vänner jag har som förstår mig och ställer upp när det krisar mentalt.

28. Vilken kändis var du mest sugen på?
Michael Jackson, om man ändå var hans Dirty Diana ;)

29. Vem saknade du?
Håller med föregående talar, alla från Skövde! (och familjen)

30. De bästa nya människorna du träffade?
Folket nere i Gibraltar!

31. Vad fick dig att må dåligt?
Att jag inte tar itu med mina hjärnspöken i tid och när jag tvingas göra folk jag tycker om ledsna eller besvikna. Pallar inte med att "skada någon"... Inte undra på att jag aldrig blev boxare, som farsan ville.

32. Årets bedrift:
Att klara av mitt jobb så pass bra som jag gjort! :) Det går kanonbra och nu får jag vara "lärare" också för de nya kisarna :)

33. Årets bittra:
Återigen, att det tog slut mellan mig och Annika.

34. Årets bästa semester:

Hemma vid nyår!

35. Årets nytillskott:

Nya lägenheten (MUMS!)

36. Årets förlust:

ALLA MINA VÄNNER!??! SVERIGE what is THAT? :O

37. Årets vuxenpoäng:
Jag bor och jobbar utomlands, och jag har inte blivit våldtagen eller misshandlad än!

38. Årets fysiska förändring:
Musklerna har börjat packa för att dra, men än finns det lite kvar! Magen har tittat fram igen, men detta ska det bli ändring på!

39. Årets insikt:
Att jag måste lyssna mer på mig själv, att alltid följa mig själv och inte blunda för några problem, det slutar bara med att jag sårar mig själv och de runt omkring mig.

40. Årets fest:
Alla fester med mina vänner i Sverige. Fast Malmöfäshterna var speciella :P FY vad kul vi hade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar