måndag 14 januari 2008

Den nya bloggen /SolSara

Vi är en grupp dataspelsutvecklingstudenter från Högskolan i Skövde med egna bloggar som vi bloggar rätt sporadiskt på. En av oss fick en briljant idé om att kombinera de åtta personerna som bloggar från DSU som vår utbildning kort kallas. Ingen hade invändningar och ni läsare kommer att få läsa humoristiska, fantasifulla, känslosamma, vardagliga och andra subjektiva inlägg.

Jag kallas SolSara och detta är mitt första inlägg. Jag går Dataspelsutveckling Design och är en av de åtta som ska börja blogga på denna sida. Det kommer kanske att bli fler skribenter på denna blogg, vem vet? Jag föddes 1987 i Linköping, flyttade till Karlstad 1991 och nu bor jag i Skövde, i en studenttvåa med min pojkvän Claes, hans Dabbaagam vid namn Dabba, våra två stationära datorer, en laptop, en tv och tre bokhyllor med böcker, mest fantasy. Med hjälp av vår Sempai Toad tränar jag Taido, han är också en av dem som kommer att blogga här.

Hoppas ni finner nöje i vår åttamannablogg!

/SolSara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar