torsdag 24 januari 2008

En dag försvunnen!

Ibland är det så orättvist. Så fort man har en hel dag för sig själv att komma ikapp med diverse saker, och dessutom unna sig själv att göra saker man tycker är roligt, kommer någonting oförutsägbart i vägen. Igår var en sådan typisk dag.

Vaknade upp relativt tidigt på morgonen (eftersom jag lagt mig tidigt för en gångs skull) och greps av en enorm huvudvärk som höll i sig större delen av dagen. Men det var värst på morgonen, det gick verkligen inte att fokusera på någonting - soffan blev ett bra ställe att hålla sig till med jämna mellanrum och min riskudde -som jag brukar värma i mikron- fick ligga på mitt huvud eller axlar/nacke till större del av dagen. Usch!

Känner mig tung i huvudet idag också, men det är ingenting jämfört med igår som tur är. Idag har vi föreläsning och fram mot kvällen är det fika-tillställningen: Dhum Torsdag! Tema: choklad. Det ser jag fram emot! Hoppas på att se massor med bekanta där! :D Masa er dit allihopa!

(Whops, två inlägg samma vecka. Varning varning! Skulle inte varit så sen med mitt första inlägg. Var håller ni alla andra hus????)

1 kommentar:

  1. Pooo >< Det som hände i eftermiddags menar du? (eller du kanske syftade på annat..*fail*) Jaa, isåfall var det verkligen ADJAHFFASDFASDF, kände mig rätt irriterad på det också. <.< Det blir nog bättre imorgon! *hawg*

    SvaraRadera