torsdag 17 januari 2008

Vaf...

Hej

Jag har blivit ombedd att skriva några ord om mig själv, men jag får se om jag orkar med det.
Jag hade egentligen tänkte skriva med jordbruk som tema, men det kan väl vänta tills nästa gång antar jag.

Det är i alla fall jag som är Ölf här på bloggen, när jag blev tillfrågad om jag ville vara med på detta projektet som jag kallar för "multi-blogging" så visste jag inte riktigt vad jag skulle tycka. Vad skulle jag skriva här som jag inte redan skriver om på min vanliga blogg? (http://olfolfolf.blogg.se/ god, dryg och nyttig) Men eftersom jag redan har mer fritid än jag kan porr-surfa bort så tänkte jag "What a heck!" (Vilken fin häck) fast på Engelska, porr-surfande som sagt... tårta på tårta blev det i alla fall.

Folk pratar om roller och sånt, jag gillar roller... eller rollspel åtminstone. Här på bloggen kommer jag väl ta upp lite udda saker som ni inte visste att ni inte ville läsa om innan det är försent och ni har förlorat värdefull tid som aldrig kommer tillbaka, hörde ni det?! ALDRIG!
Annars så brukar jag försöka vara lite rolig också, lite så där som en lustig pilsnerfarbror man kan möta på pendeltåget kl 14:00 en Söndag och som antagligen har druckit så mycket i sitt liv att hans blod har en naturlig alkoholhalt runt 4.5% eller nått.

Utöver det så brukar jag knega mig ner till skolan för att plugga dataspelsdesign lite då och då om det inte regnar. Jag tycker om både pasta och potatis, och har HELA Seinfeld serien på DVD!
Jag har även en stor TV, 1TB hårddisk, 4st kaktusar, god fil i mitt kylskåp, en bas som låter *bump*, en säng med två kuddar som är mjuka, en tygkatt som är snäll, en lampa som är snygg och en flickvän som är bättre än allt det jag nämnt.

Mitt motto här i livet är att i morgon kan det bli bättre, och även om det inte blir det så finns alltid möjligheten och det är möjligheten som gör det värt att vänta en dag till.


Har man en elefant-hatt så vet man vad man pratar om, glöm inte det!

2 kommentarer:

  1. När jag säger porr-surfa så menar jag såklart "Titta på bilder av min flickvän"

    SvaraRadera
  2. Haha du porrsurfar på gamla bilder på Claes, på den tiden han vek ut sig för brödföda.

    =) Du är så Ölf, du Ölf.

    SvaraRadera