tisdag 15 januari 2008

Det är ju jag som är tjock...

Hej allihop! Det är jag som är Jocke, även kallad Milliwayz, Knasus, Knaesus, Tjocki, Trolldeg, Tjock och lite annat.

Kort sagt, kärt barn har många namn.


Jag är den tjocka bland de åtta och har nöjet av att vara tillsammans med gruppens godistroll, Annika. Mysigare tös får man leta efter.

Jag går dataspelsutveckling - design och är intresserad av mycket av det design har att erbjuda, med fokus på upplägg, balans och funktionalitet. Gillar också att rita, animera och sånt. När jag inte pluggar så jobbar jag som evenemangsansvarig på gamingeye.com och sysslar mycket med evenemang så klart, men gör mycket av grafiken och videointervjuerna på sajten. När jag gör annat så är jag dryg, petar på folk, drar dåliga skämt, spelar in skumma sketcher med Nicke, lägger mig på Annika och dylikt.


Spelar just nu oerhört mycket EVE-Online, som enligt mig världens bäst utformade mmorpg. Inte världens populäraste, det tänker jag aldrig påstå. Annars spelar jag mest strategi och rollspel. Mycket sällan first person shooter. Spelar gärna brädspel, men blir lätt arg om oddsen för att det ska gå bra är stora men sen händer ALLT som inte får hända mig. Det är inte rättvist och då blir jag arg.

Har en egen blogg också, på http://milliwayz.blogg.se för alla mina stalkers så att de kan sitta och vredesrunka när de läser allt som händer i mitt liv.


Shit vad seriöst det här blev, men jag lovar att jag ska vara mindre seriös i fortsättningen.=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar