måndag 21 januari 2008

Liten och blond på ett hörn

Ja, då är det väl dags att jag också presenterar mig.

Till skillnad från dessa andra skumma människor som jag delar blogg med så har jag ingen egen blogg. Förmodligen kanske ni inte hör allt för mycket av mig i denna blogg heller eftersom jag oftast tänker mer än jag pratar, men tjockis kommer berätta allt som jag gör så ni behöver inte oroa er.

Jag heter då Annika eller Lilla blond, Lilla blod, Robert De Niro och en massa andra konstiga namn som jag fått under åren. Vissa bättre än andra. Tillsammans med min egen mysiga tjockis lever jag och frodas i den lilla staden Skövde. Där jag för tillfället pluggar dataspelsutveckling - design. På fritiden så går jag på Box, bodypump och förståss Taido med våran egen lilla robert som tränare. Jag är även *stolt* webmaster för skolans egen teaterförening Atlas2.
Hmm... tror jag har sagt det viktigaste nu. För att inte bli alltför långdragen så slutar jag..................................... nu.

1 kommentar:

  1. Hej Lilla du! Länge sedan man såg och hörde någonting ifrån dig. Hörde från J att du varit hos bror i USA på bröllop minsann! Härligt. Då var vi på samma kontinent =) Hoppas allt är lajbans! Stor kram Malin

    SvaraRadera