onsdag 16 januari 2008

Paddor är tjocka och har många vårtor

Jag är alltså R:et i TJAMÖRSK. På internet kallar jag mig alltid Toad, men mitt riktiga namn är, hör och häpna, inget mindre än Roland...eh...jag menar, Robert! Robert heter jag alltså, inte Roland...*ser sig misstänksamt omkring*

Jag skriver allt som kommer för mig, oftast gillar jag att reflektera över vardagliga situationer och fenomen, men jag är också en riktig spelnörd. Gillar brädspel, kortspel, fightingspel, strategispel, FPS-spel osv. Egentligen vad som helst utom bilspel, det är det värsta jag vet. Om du nämner att du gillar bilspel nån gång och du känner en plötsligt smärta i bakhuvudet, så kan det var min hand som var o hälsa på ditt huvud.

Tycker även mycket om kampsport, speciellt Taido, som jag tränar en gång i veckan (hade velat att det var oftare).

Jag vet ärligt talat inte vilken roll jag har i vår grupp. Jag är väl den som säger för mycket och för lite på samma gång om allting. Jag är kanske den som alltid är den negativa rösten i allas huvuden som får dem att tveka en extra gång. Oftast försöker jag dock vara så snäll som möjligt, men min tunga tänker fortare än hjärnan ibland.

Här är en länk till min andra aktiva blogg: www.metrobloggen.se/toad

Det är en ära att få ha en blogg tillsammans med dessa underbara människor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar