onsdag 7 oktober 2009

Angående julafton i Gibraltar

Jag blev lite sugen på en statusuppdatering. Jag vet att det bara har legat i luften, men hur blev det med att fira jul i Gibraltar med gänget? Jag undrar inte för att jag är säker på att jag själv är tillgänglig att delta, jag undrar för att jag vill veta hur det ser ut hos alla andra. Jag och Karin kan ha problem med det, vi har båda släkt som vi också gärna vill hälsa på under julen.

Däremot hade jag funderingar på om det inte skulle passa sig att försöka arrangera något mellan jul-nyår. Det hade varit underbart att kunna ses igen och hitta på vad som helst. Det är ju så trist att bara arbeta hela tiden, man hinner inte med något annat! (förutom att gamea lite då och då)

Hur ser det ut för er andra? Hur tänker ni angående det här?

Jag har inte riktigt koll, jag antar att inte så många av er är kvar i Skövde, men jag och mina elever skall på studieresa till högskolan 13 november. Hade varit kul att träffa någon om någon är där.

MUMIN TILL FOLKET! HÖR NU!

3 kommentarer:

  1. Jag och Kerstin planerar att kanske åka ner och vara där under julafton och sen åka hem i mellandagarna och träffa familjerna då. Eftersom julafton är den värsta av alla juldagar resonerade vi.

    Men vi får se hur pris och utbud av resor ser ut, vore roligt om fler hakar på iaf :)

    SvaraRadera
  2. Vi har nog tänkt vara kvar här under jul och nyår. Och som det ser ut för oss så är jag arbetslös än så länge och Jocke har ledigt från julafton till 3 januari så om ni vill komma ner hit och hälsa på i mellandagarna så vore det jättekul.

    SvaraRadera
  3. Jaa det skulle vara jättekul :) Vi kan hämta några apor och bygga en julgran av dem!

    SvaraRadera