torsdag 15 oktober 2009

Nöjespark på facebook

Hej allihopa! Jocke ville att jag skulle berätta om min nöjespark som jag har på facebook men det tänker jag inte göra för det är så ointressant. Kan bara säga att nicke står och säljer saft i den, David säljer glass och en figur med Kim-Kims namn är på besök flera gånger om dagen. Ja jag vet vad ni tänker och jag ska skaffa mig ett liv för eller senare.

Anyway så har jag idag haft kontakt med en rekryterare som jag ska träffa imorgon så vi får se vad som händer. Förhoppningsvis kommer vi fram till något bra. Han lät dock inte så himla munter i telefon så jag är lite rädd. Som tur är så låg kontoret i närheten här så det är mindre risk att jag går vilse eller blir överkörd.

För er som spelar settlers online kan också meddela att dom har gjort om grafiken. Nu kan man inte bli lika ful som Jockes tidigare avatar. Det sorgliga är dock att det går mycket segare än förut ute i menyn och så :(, men inte inne i spelet :)

2 kommentarer:

  1. Det är inget fel med att leva i en fantasinöjespark på facebook. Det är säkert många andra som också gör det :)

    SvaraRadera
  2. Haha du har så fina kommentare ölf. Det är faktiskt ett spel så det är inte bara min fantasi :P

    SvaraRadera