tisdag 20 oktober 2009

Tillbakad från Lidköping!

Så var vi tillbakad i Skövde igen efter en väldigt kort resa till Lidköping för Fredriks knäoperation. Det var jätte läskigt att köra bil dit då jag väldigt sällan kör bil, max 5 ggr om året, det var jätte läskigt! Svart överallt och massor av lampor, tur att Fredrik var där, annars hade jag nog kört ned i diket!

Fredrik klarade sig bra från operationen, dock fick jag sitta ut i väntehallen och vänta på honom 6 timmar innan allting var klart. På grund av alla droger så mådde Fredrik bra och hade ingen smärta, men han får använda kryckor ett tag..och det är lite blod på hans bandage/plåster grej..usch, läskigt!

Nu är jag helt slut och vill bara somna efter en god middag från Mango's. Hoppas ni alla har det bra och klarat er från alla förkyldningar som kommer med denna äckliga kylan!


ps. var det någon annan som såg det snöblandade regnet förra veckan??!!??

5 kommentarer:

  1. Jag såg regnet jaaag! moahhah

    Vad bra att det gick bra :) Fast om Fredrik fuckar upp intervjun här nere så har jag sönder knät på honom :P för jag saknar allihop och om några av mina vänner flyttar hit blir både jag och Annika överlyckliga :)

    SvaraRadera
  2. Ja va skönt att det gick bra att köra dit och att knäoperationen gick bra. Är han alldeles drogad på bilden du tagit? Det ser så ut iaf :P

    SvaraRadera
  3. Fredrik var inte helt drogag då...men lite trött :)

    Och Jocke...du kommer inte att bli glad...enligt fredriks läkare får han inte flygga föränn i slutet av december pga operationen! =( Kanske det inte kommer att funka ändå...buhuu

    SvaraRadera
  4. meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen dumma läkare :( varför inte flyga? vad är det som är farligt med det? :O

    SvaraRadera
  5. näe, jag bara skojjade Jocke, fredrik kan flyga :P stygnen ska också tas bort i slutet av veckan så det är lugnt, ville bara skojja lite, hihi

    SvaraRadera