söndag 18 oktober 2009

Mr Big Spender

I vinter är det inte Stockholm, New York eller Milano som sätter modet. Utan det gör jag. I helgen var jag nämligen ute och köpte ny vinter"mössa".


Uppfälld...




och nedfälld.

Det fina med denna huvudbonad är att det funkar lika bra som peruk som till att hålla huvudet varmt.



Jag lyckades även lägga vantarna på en alldeles egen flaska "dödssås". Ni som vill veta mer om tidigare äventyr med dödssåsen kan göra det på Ölf-bloggen. Det kommer nog även dyka upp historier med personer som vågar testa dödssåsen där i framtiden!

11 kommentarer:

  1. På den mittersta bilden ser du ut som ett av specialbarnen som brukade hänga vid min lågstadieskola :P No offense ölf, på dom andra bilderna är du jättefin.

    SvaraRadera
  2. Hahahahahahahaha you crack me open you freak :P

    Du är allt en riktig man du ölf!

    SvaraRadera
  3. Vad menar du Annika? Det där är ju min "sexy look".

    SvaraRadera
  4. Haha, ja då måste specialbarnen ha varit väldigt sexiga om det var så dom såg ut i vanliga fall :P

    SvaraRadera
  5. Haha! Ja du blev ju ihop med ett av dem :D

    SvaraRadera
  6. Haha vilken fullträff :P Där fick du verkligen till det.

    SvaraRadera
  7. Vart har du köpt död-såsen någonstans? Jag vill också ha den! :D Snyggmössa BTW!

    SvaraRadera
  8. Död-såsen inhandlades på ICA Focus i Göteborg (väldens bästa mataffär btw) för 120kr. Vad jag vet så finns den inte i Skövde, eller inte på Maxi iaf. Men den är välkommen att testas på egen risk om ni skulle komma på besök :)

    SvaraRadera
  9. Vad gapar tjockisen om nu då?

    SvaraRadera
  10. Ölf är kung på poser i foton. Du borde seriösa överväga en karriär som fotomodell.

    SvaraRadera